M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GroupM, IPG Mediabrands i Publicis Media w finale przetargu L'Oreala

Joanna Niewiadomska | 3 października 2017, 06:00

Dom mediowy Value Media, który dotychczas obsługiwał budżet mediów digital marketera, odpadł z postępowania.

Zakończył się drugi etap przetargu ogłoszonego w maju br. przez hub L’Oréal Polska i kraje bałtyckie, którego celem jest wyłonienie domu mediowego. Wybrana agencja zajmie się zakupem mediów (offline i online) dla nowo powstałej grupy. Drugi etap przetargu obejmował prezentacje case studies oraz ofert kosztowych, a po jego zakończeniu do ostatniej fazy - negocjacji - przeszły trzy firmy: GroupM, IPG Mediabrands oraz Publicis Media. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na drugą połową października. 
Dom mediowy Value Media, który dotychczas w Polsce obsługiwał budżet mediów digital marketera, odpadł z postępowania. Z kolei media offline obsługiwał na naszym rynku dom mediowy Zenith (Publicis Media). - Od kwietnia 2017 r. L’Oréal w Polsce tworzy wraz z krajami bałtyckimi jedną organizację w ramach nowo powstałego hubu. W związku z tym w maju 2017 r. ogłosiliśmy przetarg mediowy, którego celem był wybór najkorzystniejszej oferty na zakup mediów (offline i online) dla hubu L’Oréal Polska i kraje bałtyckie zapewniającej spójność, efektywność i synergię działań. Współpracę z nowym partnerem – zarówno na rynku polskim, jak i bałtyckim – planujemy od 1 stycznia 2018 r. - mówi Karolina Nieśmiałek, marketing buyer, L’Oréal Polska. 
Audytorem przetargu jest firma Stars. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,