M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Na Wyspach bardziej ufa się magazynom niż social mediom

( red. ) | 3 października 2017, 06:00

MediaCom North i Magnetic publikują wyniki badań na ten temat.

Jak wykazały analizy MediaCom North i Magnetic, siedmiu na dziesięciu Brytyjczyków bardziej ufa magazynom drukowanym niż doniesieniom social mediów. Badania zostały przeprowadzone na grupie 3230 konsumentów.
30 proc. badanych ankiet stwierdziło, że ufają fan page'om w mediach społecznościowych magazynów i czasopism - liczba ta wzrasta do 35 proc. u badanych powyżej 35. roku życia.
W badaniu zidentyfikowano sześć kluczowych czynników, które Magnetic nazwał "T-score". Mają one odnosić się do zaufania wobec trafności konstatacji, niezawodności, obiektywizmu, poszanowania różnorodności poglądów, przejrzystości i znaczenia budowania popularności.
Magazyny notują najlepsze wyniki w obszarach związanych z zaufaniem wobec nich. Media społecznościowe wygrywają minimalnie w badaniu pod względem obszaru i przestrzeni związanej z prezentacją różnorodności poglądów i możliwości zaistnienia w sieci. Jak wykazały badania, prezentacja marki na łamach drukowanego magazynu również podnosi wiarygodność danego brandu, choć, jak wskazują analitycy pracujący przy badaniu, określenie "wiarygodność" może faktycznie oznaczać wiele rzeczy.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: ,