M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Digital Brothers i Zenith pracują dla Totalizatora

Maciej Burlikowski | 3 października 2017, 06:00

Agencje realizują kampanię wprowadzającą Eurojackpot - najważniejszy projekt Totalizatora tej jesieni.

Ruszyła kampania wprowadzającą w Polsce Eurojackpot. Działania prowadzone są pod hasłem "Wyobraź sobie niewyobrażalne". Kampanię na zlecenie Totalizatora Sportowego, przygotowały: agencja reklamowa Digital Brothers (kreacja) oraz dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów). Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, radiu, w centrach handlowych oraz w punktach sprzedaży Lotto, a także w każdy weekend na Torze Służewiec w Warszawie. Budżet kampanii nie został ujawniony.

Od 15 września Polacy za pośrednictwem Totalizatora Sportowego, państwowego monopolisty w w dziedzinie gier liczbowych i na automatach (kolektury i punkty pod marką Lotto), mogą grać w Eurojackpot.
Polska jest 18. krajem, w którym Eurojackpot jest dostępny. Główna wygrana w tej grze wynosi 90 mln euro, czyli ok. 375 mln zł. Jeden zakład kosztuje 12,5 zł. Losowania Eurojackpot co piątek przeprowadza fińska loteria Veikkaus Oy w Helsinkach.

Czytaj więcej na temat: , , ,