Zagranica

Absolut z niestandardowymi działaniami w siedmiu krajach

Marka wódki organizuje serię akcji "Night for change" w celu podtrzymywania wolności słowa i celebrowania poczucia jedności.

Marka wódki Absolut (Pernod Ricard) rozpoczęła globalne działania promocyjne, w których akcentowane są poczucie wspólnoty i wolność słowa. Akcje realizowane są pod hasłem “Nights of change”.
Za kreację odpowiada agencja Cult. Na muralach w wybranych lokalizacjach zaprezentowane zostaną różne artystyczne wizje dotyczące lepszego jutra. Murale zostaną odsłonięte w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Niemczech, Indiach i Brazylii.
Absolut współpracuje z setkami artystów od lat 80. XX w. W 1985 r. Andy Warhol otrzymał zlecenie stworzenia portretu butelki wódki Absolut, co doprowadziło do powstania słynnych reklam “Absolut Warhol”.
W Wielkiej Brytanii artysta uliczny w Liverpoolu BetaRok75 tworzy mural w dzielnicy Toxteth. Absolut zapowiedział, że w projekcie będą również mogli uczestniczyć inni mieszkańcy miasta i współtworzyć mural. Każde dzieło z muralu będzie można potem kupić online w serwisie Absolut.com. Będą to wydruki na specjalnym papierze. Zyski ze sprzedaży zostaną przeznaczone na wsparcie inicjatyw lokalnych w danym kraju.

(Campaign)