Przetargi

Zarząd Oczyszczania Miasta wybrał agencję Halpol

Zarząd Oczyszczania Miasta w Warszawie wybrał w trybie zamówień publicznych w trwającym dwa miesiące przetargu agencję Halpol. ZOM zamierza przeznaczyć...

Zarząd Oczyszczania Miasta w Warszawie wybrał w trybie zamówień publicznych w trwającym dwa miesiące przetargu agencję Halpol. ZOM zamierza przeznaczyć 800 tys. zł na kampanię reklamowo-informacyjną, której celem ma być propagowanie proekologicznego zachowania w mieście. Do przetargu przystąpiło 13 agencji (tyle złożyło wniosek będący podstawą do zakwalifikowania do przetargu), z czego specjalna komisja wybrała 7, które poproszono o przygotowanie i złożenie konkretnych propozycji kampanii. Oprócz zwycięskiej agencji propozycje przedstawiły jeszcze: Fundacja Komunikacji Społecznej, Headlines, KLC, Legend Group i MM Communications. Kampania ma wystartować wiosną i potrwać kilka tygodni. (AMS)