Kraj

Amica kusi zwrotem pieniędzy

Producent z Wronek przeznaczył na zwroty ponad 2 mln zł i reklamuje to w kampanii.

Amica kusi zwrotem pieniędzy
Amica Wronki, największy w Polsce producent AGD, przeznaczyła 2,1 mln zł na zwroty pieniędzy dla klientów, którzy kupią sprzęt do zabudowy. Będą oni mogli otrzymać 300, 500 lub 700 zł zwrotu.

Akcję wspiera intensywna komunikacja w mediach – m.in. kampania telewizyjna. Do 25 listopada we wszystkich głównych stacjach (TVN, Polsat, TVP1, TVP2) oraz w stacjach tematycznych ukazywać się będą 15-sekundowe spoty reklamowe. O akcji dowiedzą się też wszyscy ci, którzy 5 i 8 października usiądą przed telewizorami, by obejrzeć mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej z Armenią i Czarnogórą podczas eliminacji mistrzostw świata (Rosja 2018). Przy każdym z nich ukaże się 5-sekundowy spot.
28 października rozpocznie się również kampania radiowa w dwóch największych stacjach ogólnopolskich; RMF FM oraz Radio Zet, a także w 82 stacjach regionalnych i lokalnych.
Kampanii będą towarzyszyć działania wizerunkowe i prosprzedażowe w internecie w głównych portalach informacyjnych (np. Onet.pl i Gazeta.pl) oraz w portalach wnętrzarskich, rozrywkowych i lokalnych. Kampania otrzyma także wsparcie PR w postaci współpracy z popularnymi blogerami. Sprzęty objęte promocją będą dostępne w wybranych dużych sieciach handlowych.

Promocja ze zwrotami pieniędzy potrwa do 31 stycznia 2018 r. lub do wyczerpania puli nagród.

Koncepcję i kreację reklamową opracowała agencja Platinium Promotion, produkcją spotu zajęła się Poznańska Wytwórnia Filmowa, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Value Media.