M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dentsu wygrywa globalny przetarg mediowy AB InBev

( red. ) | 4 października 2017, 06:00

W USA budżet od MediaComu przejmuje Vizeum.

Dentsu Aegis Network wygrała jeden z największych, międzynarodowych przetargów tego roku przeprowadzony przez AB InBev, właściciela m.in. Stella Artois. Agencją obsługującą tego klienta będzie globalnie Vizeum. W Stanach Zjednoczonych oznacza to stratę dla MediaComu (WPP/GroupM). W przetargu brało udział sześć holdingów - WPP, Omnicom, Publicis Groupe, Interpublic, Havas i właśnie Dentsu, które zajmie się obsługą w Europie, Afryce i Północnej Ameryce.

MediaCom będzie nadal obsługiwał AB InBev w takich krajach jak Meksyk, Honduras, Salwador i w kilku państwach środkowej i południowej Ameryki, w tym Argentynie, Boliwii, Urugwaju, Pragwaju czy Chile. Należący do Publicisu Spark będzie pracował dla tego klientach w Chinach, Południowej Korei, Japonii, Kolumbii, Peru i Ekwadorze. Z kolei Omnicom odpowiada za rynki: australijski, indyjski i wietnamski.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,