Kraj

Adam Rudzki i Jarek Maciejek nowym teamem kreatywnym w Artegence

Przedtem pracowali w agencji Cravtt.

Adam Rudzki i Jarek Maciejek nowym teamem kreatywnym w Artegence
Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki (na zdj. z prawej) i Jarek Maciejek. Rudzki na stanowisku creative łączy kompetencje koncepcyjne z pracą art directora. Natomiast Maciejek pracuje z nim w zespole jako copywriter. Są odpowiedzialni za pracę dla kluczowych klientów agencji oraz projekty new business.

Adam Rudzki przeszedł do Artegence z agencji Cravtt, w której na takim samym stanowisku odpowiadał za stworzenie działu kreatywnego i rozwój jego kompetencji. Rudzki przez ostatnich osiem lat pracował w działach kreacji Ogilvy & Mather, BBDO Warszawa, Grey Warsaw i Lemon Sky. Pracował dla Grupy Żywiec, Browaru Namysłów, T-Mobile, Saturna czy Lays.

Jarek Maciejek związany jest z branżą reklamową od dwóch lat. Doświadczenie zdobywał na stanowisku junior creative i digital creative także w Cravtt oraz w agencjach Twin i Digital Collective. Pracował m.in. dla takich marek, jak: T-Mobile, Rainbow, Królewskie, Wola Park czy Blue Media.