M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PepsiCo stawia na e-commerce

( red. ) | 6 października 2017, 06:00

Firma chce podwoić sprzedaż internetową w Chinach i zwiększyć o 80 proc. w Stanach Zjednoczonych.

Przy okazji raportu za trzeci kwartał CEO PepsiCo Indra Nooyi powiedziała, że według prognoz sprzedaż PepsiCo w kanale internetowym ma zwiększyć się o 80 proc. w USA i podwoić w Chinach.

Biznes e-commerce PepsiCo prowadzi, jak dotąd głównie za pośrednictwem Amazon.com i Walmart.com. I jak dotąd stanowi tylko drobny ułamek przychodów firmy - 1 mld dol. przy ponad 63 mld dol. przychodów całej firmy prognozowanych na koniec tego roku.

Dwa lata temu PepsiCo powołało specjalną dwustuosobową jednostkę, która zajmuje się e-commerce.

Źródło: PepsiCo, Bloomberg 

Czytaj więcej na temat: