M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wystartowała surrealistyczna kampania popcornu na Wyspach

( red. ) | 6 października 2017, 06:00

Kategoria spożywcza. która rośnie w błyskawicznym tempie, komunikowania w stylu absurdalnych brytyjskich filmów.

Na Wyspach agencja Barton F. Graf wystartowała z wielokanałową kampanią dla marki popcornu Pop-Secret. Kampania utrzymana jest w absurdalnym stylu, ale dotyczy promocji najszybciej rosnącej kategorii spożywczej.
Podczas gdy na Wyspach sprzedaż chipsów spada już trzeci rok z rzędu, sprzedaż popcornu podwoiła  się wobec roku 2013. 
W tym roku sprzedaż wzrosła o ponad 10 proc. do 152 milionów funtów. Brytyjczycy przeżuli więcej popcornu niż jakikolwiek inny europejski naród. na świecie tylko Amerykanie jedzą więcej. Popularność prażonej kukurydzy ma być odpowiedzią na rosnący trend prozdrowotny - popcorn nie jest smażony, ma nie zawierać glutenu i mieć dużo mniej kalorii.
Od sześciu lat temu firma Propercorn, jeden z najpopularniejszych producentów popcornu w kraju, sprzedaje na Wyspach 3 mln paczek miesięcznie. Niedawno na rynek trafił także popcorn wyprodukowany z myślą o najmłodszych - o smaku keczupu pomidorowego.
Wielkość rynku popcornu wciąż jest mniejsza wartość rynku chipsów, na które Brytyjczycy wydają rocznie niż 2 miliardy funtów miesięcznie.

(AdWeek)