M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DrWitt startuje z jesienną kampanią

Katarzyna Woźniak | 9 października 2017, 06:00

W najnowszej komunikacji marki Maspeksu akcentowana jest odporność.

Marka soku Multiwitamina Odporność DrWitt Premium (Maspex) startuje z jesiennymi działaniami promocyjnymi. W nowej kampanii outdoorowej DrWitt Premium akcentowana jest odporność. Multiwitamina ma pomagać w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego dzięki zawartym w niej witaminom.  
Nowa kampania realizowana jest w 27 miastach (m.in. Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Warszawie i wer Wrocławiu) – tablice pojawiły się w ponad tysiącu lokalizacji. 
Obok wariantu Odpornoćć DrWitt Premium na sklepowych półkach dostępne są również: Witalność, Uroda, Metabolizm, Błonnik, Koncentracja oraz Antyoksydacja.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Heads Advertising. Za planowanie i zakup mediów - Mindshare. Budżet kampanii nie został podany.

Czytaj więcej na temat: , , ,