Zagranica

Pippa Glucklich odchodzi ze Starcom UK

Po pięciu latach UK chief executive Starcomu odchodzi z agencji.

Pippa Glucklich rezygnuje ze stanowiska chief executive Starcom UK po pięciu latach pracy. Pod jej kierownictwem Starcom istotnie wzmocnił grono swoich klientów, wygrywając m.in. budżet mediowy Lidla o wartości 70 mln funtów w 2015 r. W ubiegłym roku Starcom pozyskał również innych wartościowych klientów międzynarodowych: Fiata Chryslera i Visę.
Glucklich zdecydowała również o przeniesieniu siedziby w miejsce byłego klubu Tummils i przeprowadziła restrukturyzację po tym, jak szefowie Publicis Media w ub.r. zdecydowali o likwidacji Starcom Mediavest Group.
Glucklich odejdzie w grudniu, a Publicis Media rozpoczyna poszukiwania kogoś, kto ją zastąpi.
Glucklich jest znaną postacią brytyjskiego przemysłu mediowego. 
Glucklich wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w firmie BLM, niezależnej agencji, która po przejęciu przez Havas Media w 2008 r. została przekształcona w Arena Media. 

(Campaign)