Kraj

Rossmann Marketerem Roku według "Media & Marketing Polska"

Redakcja uhonorowała najlepsze marki i marketerów.

Rossmann Marketerem Roku według "Media & Marketing Polska"
Rossmann otrzymał tytuł Marketera Roku przyznany przez “Media & Marketing Polska”. Redakcja uhonorowała detalistę zarówno za tempo ekspansji i innowacje w zakresie marek własnych, jak i za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi digital, zwłaszcza w budowaniu lojalności. 

W raporcie “Marka i Marketer Roku” redakcja przyznała także wyróżnienia. Otrzymał je LOT za poprawę wyników sprzedażowych i finansowych, marki Nju Mobile i Plush – za sukcesy rynkowe i oryginalną komunikację, tytuł “Powrót Roku” został przyznany marce Nokia za ponowne wejście na rynek pod skrzydłami firmy HMD. Kategorią Roku został określony segment lodów, za “Wydarzenie” redakcja uznała zaś ponowne zaangażowanie Unilevera w rynek chemii, m.in. launch marek Surf i Sunlight. Tytułu CMO Roku tym razem nie przyznano.

Raport “Marka i Marketer Roku” jest częścią najnowszego – październikowego wydania magazynu “Media & Marketing Polska”.