M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dermika promuje nowość - serię In-Tense

Maciej Florek | 10 października 2017, 06:00

Media zaplanował i kupił UM.

Dermika (Orkla Care) wprowadza na rynek nową linię kremów przeciwzmarszczkowych In-Tense, bazującą na technologii kinesiotapingu. Wprowadzeniu nowej linii preparatów towarzyszy kampania reklamowa. W ramach promocji zaplanowano kampanię w prasie (komunikacja w tytułach z segmentu lux, w tym w m.in. "Twój Styl”, "Pani”) oraz kampanię odsłonową i działania contentowe w mediach online (serwisy kobiece: m.in. Kobieta.wp.pl, Ofeminin.pl, Styl.pl).

Działania promocyjne potrwają do grudnia br.

Za planowanie i zakup mediów dla wszystkich działań marketera odpowiada agencja mediowa UM (IPG Mediabrands). Kreację materiałów prasowych i digitalowych przygotowała agencja Hand Made.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,