Kraj

Pracownicy McCann Worldgroup przygotowują raport dotyczący konsumentów

Polski oddział również bierze udział w projekcie "Truth About Street".

Ponad 20 tys. pracowników wszystkich oddziałów McCann Worldgroup na całym świecie wyjdzie dziś na ulice swoich miast, aby porozmawiać z mieszkańcami, poznać lokalną kulturę, nawyki zakupowe, nastroje, zebrać dane na temat konsumentów w różnych grupach wiekowych. Dane zostaną przetworzone przez działy strategii McCann Worldgroup na całym świecie, a efektem badania będzie globalny raport.

Pracownicy agencji zostaną podzieleni na cztero- bądź pięcioosobowe teamy i przeprowadzą wywiady z 25
osobami w różnym wieku. Pytania zadawane konsumentom będą dotyczyły m.in. wyróżników kulturowych, stereotypów dotyczących poszczególnych miast,. Pod lupą pracowników McCanna znajdą się też produkty i marki, a także zwyczaje zakupowe. Pracownicy agencji przyjrzą się lokalnym aktywnościom firm i marek – temu jak starają się one przykuć uwagę poprzez tradycyjną reklamę, inne działania promocyjne. 
Dane zebrane podczas badania zostaną wprowadzone do specjalnie w tym celu stworzonej platformy
informatycznej, a lokalny zespół strategiczny opracuje na tej podstawie lokalny raport. Następnie dane
zostaną zagregowane globalnie – na tej podstawie w listopadzie br. powstanie globalny raport. Wnioski
z badania zostaną też udostępnione klientom agencji.