Kraj

Gorący motyw "listy" w kampanii RMF-u

RMF FM skorzystał w kampanii z nośnego ostatnio motywu "listy". W czwartkowych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Faktu" i "Super Expressu" pojawiły...

RMF FM skorzystał w kampanii z nośnego ostatnio motywu “listy”. W czwartkowych wydaniach “Gazety Wyborczej”, “Faktu” i “Super Expressu” pojawiły się layouty z ogłoszeniem “Jest nowa lista! RMF ujawni ją jutro!”. Dzień później w tych samych tytułach RMF opublikował listę opisującą strukturę zawodową ponad 22 mln słuchaczy opracowaną na podstawie danych na temat zasięgu tygodniowego z Radio Track SMG/KRC. Najmniej liczna jest wśród nich reprezentacja prezenterów radiowych i telewizyjnych (2674 osoby), najsilniejszą liczebnie grupę stanowią uczniowie i studenci (blisko 4 mln). Jak mówi Anna Kozłowska, rzecznik RMF, akcja z “listą” jako element szerokiej kampanii wpisuje się w filozofię radia, które na pierwszym miejscu stawia słuchacza – jego potrzeby, wymagania, pomysły. RMF nie ujawnia, kto był pomysłodawcą “listy” i czy motyw pojawi się w kolejnych odsłonach kampanii. (JN)