M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bahlsen wesprze Krakuski w nowej kampanii

Katarzyna Woźniak | 11 października 2017, 06:00

Marketer wprowadza też nowe opakowania. Za nową szatę graficzną odpowiada Dragon Rouge.

Marka Krakuski z portfolio Bahlsen Polska wprowadza nową platformę komunikacji pod nazwą "Tradycja z nutą nowoczesności”. Zmiana znajdzie odzwierciedlenie na poziomie całego miksu marketingowego.
Odświeżone zostaną również pozostałe grupy produktowe. W Paluszkach mają być teraz podkreślane przede wszystkim walory smakowe produktu, podobnie w ciastkach Petit Beurre oraz Maltanki.
Zmiana strategii marki powiązana jest także ze zmianą miksu produktowego w kluczowych dla marki segmentach ciastek kruchych i kruchych z czekoladą. Producent przekonuje, że w odpowiedzi na potrzeby rynku powiększył opakowania o średnio 20-30 proc.
W ramach wprowadzenia nowej platformy przewidziane jest silne wsparcie ATL i BTL. Kampania będzie widoczna w telewizji oraz internecie na kanałach komunikacji marki. Krakuski zyskają nową stronę internetową. Na razie marketer nie ujawnia szczegółów dotyczących autorstwa kreacji kampanii. Za nową odsłonę graficzną odpowiada Dragon Rouge.

 

Czytaj więcej na temat: , ,