M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wedel wspiera nową linię czekolad

Katarzyna Woźniak | 11 października 2017, 06:00

Nowy produkt ma trzy warianty smakowe. Za działania komunikacyjne odpowiada agencja PZL.

Wedel, marka czekolady z portfolio Lotte Wedel, wprowadza na rynek nową linię czekolad mlecznych Cookie - z nadzieniem ciasteczkowym. Czekolady występują w trzech wariantach smakowych (cookie, jogurtowo-truskawkowa, mleczna z kawałkami kakao). 
Wprowadzenie nowego formatu wsparte jest rozległą kampanią telewizyjną i w OOH. W sieci umieszczono również serię spotów, które promują nowe czekolady hasłem "Nie zjesz Cookie po cichu". 
Agencja PZL odpowiada za wypracowanie strategii komunikacji, kreację nowej platformy oraz realizację reklam ATL. Jednocześnie PZL odpowiada za nadzór kreatywno‑strategiczny nad działaniami pozostałych agencji w ramach tworzonej platformy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast kampanię w internecie prowadzi agencja J.
Przy realizacji spotów reklamowych agencję PZL wsparło produkcyjnie studio Oto Film. Stworzeniem efektów specjalnych zajęło się studio postprodukcyjne Human Ark, a udźwiękowieniem studio Halo Productions.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,