M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rothco przygotowała kampanię firmy Eir

( red. ) | 11 października 2017, 06:00

Dla firmy komunikacyjnej Eir agencja "przejęła" wszystkie czarne kropki w drukowanym magazynie, żeby zrealizować kampanię promującą dostęp bez zakłóceń do WiFi.

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania autorstwa agencji Rothco dla operatora telekomunikacyjnego Eir. Kampania ma promować WiFi bez zakłóceń, czyli bez "czarnych plam". W ramach działań agencja zwróciła się z prośbą o współpracę z "Irish Daily Mail Magazine". W jednym wydaniu usunięto czarne kropki nad literami i zamieniono je na kolorowe, co ma symbolizować dostęp do internetu bez zakłóceń, co ma gwarantować sieć Eir.
Graficzny obraz kolorowych kropek nad literami "i" oraz "j" ma obrazować działanie sieci WLAN.
Rothco jest jedną z wiodących europejskich agencji niezależnych. Zatrudnia 180 osób. Ma siedzibę w Dublinie i pracuje dla 23 rynków. Wśród międzynarodowych i lokalnych klientów są: Heineken, Aon, Unilever, Heineken, AIB, Hailo/MyTaxi, Rory McIlroy Inc., Kodak i Kerry Foods.

Czytaj więcej na temat: ,