M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

26-latkowie: najliczniejsi konsumenci i wielkie wyzwanie

( red. ) | 11 października 2017, 06:00

W Stanach Zjednoczonych 4,8 mln ludzi to osoby urodzone 26 lat temu. To najliczniejsza grupa wiekowa.

Kolejne co do liczebności grupy to Amerykanie urodzeni 25, 27 i 24 lata temu - w tej kolejności, podaje główny ekonomista Deutsche Banku Torsten Slok. Wiele z tych osób stoi w obliczu tak ważnych życiowo decyzji, jak wybór kariery zawodowej, kupno domu czy posiadanie dzieci. Milenialsi to obecnie 42 proc. nabywców domów w Stanach Zjednoczonych i aż 71 proc. osób kupujących dom po raz pierwszy, wynika z danych Zillow Group. Ta sama firma badawcza podaje, że około 86 proc. proc. spośród milenialsów, którzy kupili domy, dokonało w nich przynajmniej jednego ulepszenia w ciągu minionego roku - więcej niż w jakiejkolwiek innej grupie wiekowej. 

Pokolenie to jest jednak również poważnym wyzwaniem dla marketerów, ponieważ z racji odroczonego wejścia w dorosłość i uzależnienia od technologicznych gadżetów wymaga innych produktów i innego, bardziej edukacyjnego, charakteru kampanii marketingowych. Firmy takie jak Home Depot, West Elm, Procter & Gamble i Sherwin-Williams organizują specjalne zajęcia i szkolenia internetowe, by pomóc milenialsom w opanowaniu podstawowych umiejętności typu koszenie trawnika, czyszczenie podłogi, wbijanie gwoździ czy wybór koloru farby. Producent silników do kosiarek Briggs & Stratton zbudował niedawno specjalne studio do produkcji instruktażowych filmików dla dwudziestoparoletnich klientów. Procter & Gamble, producent mopów i akcesoriów do czyszczenia Swiffer, zauważył, że milenialsi rzadziej decydują się na gruntowne sprzątanie, chcą natomiast szybkich efektów. W reklamach marki Swiffer koncern postawił właśnie na ten drugi aspekt.

(WSJ)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,