Kraj

BBDO Warszawa realizuje kampanię Aspirin C [wideo]

Lek z portfolio firmy Bayer z nową komunikacją.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGF99RNiy1sw%22%7D
Agencja BBDO Warszawa przygotowała nową komunikację dla Aspirin C z portfolio firmy Bayer. Poza standardowym wariantem leku na przeziębienie kampania promuje także wersję forte. Kreacja pojawi się w telewizji, na platformach VoD i na kanale YT. Dodatkowe wsparcie zapewni kampania display. Za zakup i planowanie mediów odpowiada MediaCom.