M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Magdalena Depczyńska szefową zespołu Sanofi w Mindshare Polska

Maciej Florek | 11 października 2017, 06:00

Obecnie zajmuje stanowisko directora w pionie client leadership. Z agencją związana jest od 2010 r.

Magdalena Depczyńska jako szef zespołu pracującego dla francuskiego koncernu farmaceutycznego Sanofi będzie dbała o strategię działań dla tego klienta na rynku polskim oraz o jakość bieżącej obsługi w Mindshare Polska (WPP/GroupM). Depczyńska ma ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii i komunikacji marketingowej. Z domem mediowym Mindshare Polska związana jest od 2010 r. Obecnie zajmuje stanowisko directora w pionie client leadership, gdzie odpowiada za działania mediowe, strategię, planowanie, zakup i optymalizację mediów dla takich marek, jak: Booking.com, BP, Haribo, Lufthansa czy Volvo.

Przed dołączeniem do zespołu Mindshare doświadczenie w branży zdobywała w ZenithOptimedia (obecnie Zenith), gdzie realizowała działania m.in. dla firm: Maspex Wadowice, Edipresse Polska, Whirlpool, Hewlett Packard czy Radio Zet.

Sanofi przenosi globalny budżet do Mindshare po rozstrzygniętym przetargu w sierpniu br. Do przeniesienia obsługi z Zenitha, dotychczasowej agencji Sanofi, dojdzie na przełomie roku.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,