M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Regina pracuje z agencją Grey

Katarzyna Woźniak | 12 października 2017, 06:00

Marka z portfolio firmy Sofidel startuje z kampanią na europejskich rynkach.

Firma Sofidel, producentów papieru do użytku domowego i higienicznego, postanowiła odświeżyć markę Regina, wprowadzając nowe pozycjonowanie i claim. Marka Regina chce w ten sposób wkroczyć w nową fazę ekspansji i rozwoju.
Regina debiutuje na arenie międzynarodowej ze wspólnym hasłem "Papier dla ludzi”. Nowy koncept, który będzie wdrażany w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz we Włoszech, koncentruje się na emocjach oraz uniwersalnych potrzebach, które odczuwa każdy z nas w domu – miejscu, gdzie czujemy się najbardziej komfortowo.
Polska jest pierwszym krajem, w którym zaplanowano emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego otwierającego kampanię. Od 18 września br. polscy widzowie mogą go oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN).
W spocie promującym Reginę ukazano kilka zabawnych scenek z życia typowej rodziny, które mogą przydarzyć się w każdym domu. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że przedmiot istotny w danej historii nagle się kończy lub zaczyna go brakować. Na szczęście jest ręcznik Regina.
Spot "Pewność, że wystarczy na dłużej” został wyprodukowany przez agencję reklamową Grey, dom produkcyjny The Family, a za działania PR odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.
Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 firma nie podała, kto zajmuje się zakupem i planowaniem mediów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,