M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bolsius startuje z kampanią autorstwa Pomarańczy

Katarzyna Woźniak | 12 października 2017, 06:00

Marka wystartowała z działaniami w telewizji.

Z początkiem października wystartowała telewizyjna kampania marki Bolsius, producenta świec i wkładów do zniczy. Za kreację i realizację odpowiada poznańska agencja Pomarańcza. To kolejna odsłona współpracy marki Bolsius z agencją, po pionierskiej kampanii TV zrealizowanej w 2011 r.
W ramach kampanii powstał spot 15-sek., emitowany w głównych kanałach należących do Grupy TVN, Grupy Polsat i TVP. Na antenach tych stacji zobaczyć można też dwa billboardy sponsorskie nadawane przy okazji programów o wysokiej oglądalności, ze szczególnym uwzględnieniem udziału grupy docelowej wśród widzów. Logo Bolsius pojawia się więc m.in. przed popularnymi serialami, programami rozrywkowymi czy prognozą pogody.
Tematyka kampanii i czas jej startu są ściśle powiązane z nadchodzącym dniem Wszystkich Świętych, wyznaczającym kulminacyjny punkt sezonu branży. Firma nie udziela informacji, kto odpowiada za zakup i planowanie mediów.

Czytaj więcej na temat: , , , ,