M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Duda Polska dla Biedronki

Joanna Niewiadomska | 13 października 2017, 06:00

W kampanię zaangażowane są też Huta 19 i MEC.

Ruszyła kampania „Biedronka smakuje domem” przygotowana dla sieci Biedronka przez agencję Duda Polska. Akcja ma promować polską kuchnię i obejmuje działania w sklepach oraz ogólnopolską kampanię w mediach. Składają się na nią spoty reklamowe i materiały drukowane, humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio oraz seria okolicznościowych pocztówek. Motywem przewodnim kampanii są nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu ilustracje autorstwa Pawła Jońcy.
W telewizji pojawią się dwa 30-sekundowe spoty. Emitowane będą do 22 października w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN, a także w stacjach tematycznych, takich jak: Puls, TVN 7 czy Stopklatka TV.

Na portalach internetowych i w mediach społecznościowych pojawiły się natomiast humorystyczne filmy z serii "W poszukiwaniu polskich smaków”, przygotowane przez Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio.

Za koncepcję kampanii „Biedronka smakuje domem” odpowiada Duda Polska, natomiast za pomysł i przygotowanie filmów "W poszukiwaniu polskich smaków” - agencja Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Czytaj więcej na temat: , , ,