M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Codemedia wykorzystuje nowy format reklamowy w działaniach dla marki Agata

Katarzyna Woźniak | 13 października 2017, 06:00

Marka Agata we współpracy z Sataku stworzyła nową formę promocji swoich produktów.

Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media w Polsce – Sataku – stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Reklama video rich media ma na celu zaangażowanie użytkownika do bezpośredniej interakcji z produktem, co ma ułatwiać intuicyjny, jak zapewnia biuro prasowe, interfejs.
Idea kreatywna działań opiera się na możliwości zaprojektowania mieszkania w swoim ulubionym stylu i w zgodzie ze swoją osobowością. Użytkownik, po kliknięciu w banner, przenoszony jest na stronę, na której tworzy aranżację wybranego pomieszczenia, korzystając z bogatej bazy produktowej mebli Agata, która jest wynikiem kreatywnej i graficznej pracy działu marketingu Agata.
Dom mediowy Codemedia współpracuje z firmą Agata od lipca 2016 r. realizując szerokie działania z zakresu digitalu, które koncentrują się na budowaniu pozytywnego wizerunku marki oraz informowaniu o aktualnych ofertach.
Akcja promocyjna w tym formacie będzie prowadzona do połowy października.