M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania BoboVita

Katarzyna Woźniak | 13 października 2017, 06:00

Nutricia startuje z nową komunikacją.

Ruszyła nowa kampania BoboVita (Nutricia) realizowana pod hasłem "Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w nowych, opakowaniach. W związku ze startem kampanii powstały wyreżyserowane przez Magdę Targosz dwa spoty TV, w których BoboVita podkreśla, jak bardzo troszczy się o swoje produkty na każdym etapie. Celem kampanii 360° jest budowanie świadomości znaczenia sposobu żywienia dla rozwoju dziecka.
Autorem koncepcji kreatywnej "Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!” jest Walk. Key visual przygotowała agencja Syzygy Warsaw, która jest również odpowiedzialna za stronę WWW. Spoty reklamowe do TV przygotowała agencja Havas Warsaw, a produkcję realizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a online K2 Media. Za działania w social media odpowiada agencja VML, a za działania PR – Alert Media Communications.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,