Kraj

Business Insider głównym dostawcą treści dla Onetu

Redakcje Biznes Onet i Business Insider połączono w jedną.

Serwis Business Insider Polska został głównym dostawcą treści dla portalu Onet. – Połączyliśmy dwie duże redakcje: Biznes Onet i Business Insider w jedną, tworząc razem z Forbes Polska nową jakość – silną grupę medialną, odpowiadającą na zapotrzebowanie naszych czytelników na treści biznesowe dostosowane do określonych grup odbiorców – mówi Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.

Business Insider zyskał nowe kategorie: Firmy, Twoje Pieniądze, Podatki i Prawo oraz Motoryzacja. W serwisie wkrótce zostaną udostępnione również aktualne kursy walut oraz informacje dotyczące notowań akcji na GPW. W nowym Business Insider Polska postawiono także na zmiany pod kątem oferty reklamowej. Zmieniono galerię na wersję wertykalną. Między zdjęciami w nieintruzywny sposób wpleciono formaty reklamowe. Dodatkowo w serwisie została rozwinięta oferta reklamy natywnej, a dokładnie reklama native in feed.

– Format ten cieszy się dużą popularnością wśród klientów i dlatego właśnie zależało nam na zwiększeniu atrakcyjności reklamy natywnej w Business Insider – mówi Martyna Majchrzak, digital publishing manager Ringier Axel Springer Media AG.

Business Insider Polska ruszył 15 maja ub.r. Jak informuje wydawca, serwis odwiedza średnio ponad 5,5 mln użytkowników miesięcznie (źródło: Google Analytics) i ma on ponad 250 tys. subskrybentów w mediach społecznościowych.