M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IKEA będzie promować się w Polsacie za pomocą miniserialu

Katarzyna Woźniak | 13 października 2017, 06:00

Ośmioodcinkowy serial komediowy "Dom pełen zmian" ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.

Wkrótce w Polsacie wystartuje 8-odcinkowy miniserial, którego głównym sponsorem i partnerem jest IKEA. "Dom pełen zmian” to serial komediowy opowiadający o perypetiach rodziny Malinowskich. Historia rozgrywa się na przestrzeni wielu lat, a każdy odcinek dzieje się rok później od odcinka poprzedniego. Sceną życiowych zmian bohaterów jest ich dom urządzony przez IKEA. W rolach głównych występują: Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj.
Produkty i aranżacje IKEA stanowią nie tylko scenerię wydarzeń – w każdym odcinku odgrywają swoją własną rolę. Zaplanowanych jest osiem odcinków, każdy o długości ośmiu minut.  – To pionierska długość na rynku telewizyjnego branded content. Nowością jest także fabularna konwencja serialu, odchodząca od standardowego formatu miniepizodów, do których przyzwyczajeni byli do tej pory widzowie – komentuje Karolina Szabłowska, external marketing communication manager IKEA Retail w Polsce. 

Reżyserem serialu jest Kristoffer Rus. Za scenariusz odpowiadają Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, znani z takich produkcji, jak "Listy do M. 1-3”, "Piąty Stadion” czy "Dwoje we Troje". Autorem zdjęć jest Michał Sobociński, a za pomysł i całość produkcji odpowiada Prime Film Production ("Piąty Stadion”, "Dwoje we Troje”, "Storyline”) przy współpracy z MEC Wavemaker – agencją kreatywno-kontentową działającą w ramach MEC.
Start emisji serialu na antenie stacji Polsat zaplanowany jest na 15 października 2017.