M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Konsumenci w USA używają aplikacji zakupowych prawie godzinę miesięcznie

( red. ) | 13 października 2017, 06:00

Zakupy przez komórkę coraz częstsze.

Jak wykazały amerykańskie agencje badawcze, konsumenci za oceanem obecnie spędzają ok. 10 godzin rocznie, przeglądając towary w aplikacjach zakupowych - podała firma App Annie. Wśród najpopularniejszych aplikacji znajdują się: Amazon, Amazon Shopping, Etsy, Wish, Zulily - ich popularność rośnie najszybciej. W Stanach aplikacje z pierwszej piątki najpopularniejszych zbudowało 60-proc. wzrost zakupów w całej sesji w pierwszym półroczu 2017 r. 
Dużą popularnością cieszy się również aplikacja Walmart. Aplikacja Amazona jest najpopularniejsza w Wielkiej Brytanii i Niemczech, a w Japonii znajduje się na drugim miejscu.
Badania wykazały również, że konsumenci dość często korzystają z aplikacji na terenie sklepów - w celu zlokalizowania towaru na półce i aby ułatwić sobie nawigację. Częstotliwość używani aplikacji ma jednak silny związek z wifi - jeśli sklep go nie oferuje - konsumenci korzystają z niego znacznie rzadziej.

(Retail Update)