M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paul Frampton po 20 latach odchodzi z Havas Media Group

( red. ) | 13 października 2017, 06:00

UK & Ireland chief executive agencji uznał, że czas na zmiany.

Paul Frampton, UK & Ireland chief executive Havas Media Group, poinformował, że po 20 latach pracy odchodzi z agencji. Frampton jest barwną postacią, znaną ze swojego twittowania i ciętych ripost.
To nie pierwsza istotna zmiana personalna w Havas Media. W pierwszej połowie roku Yannick Bollore ogłosił połączenie dywizji kreatywnej i mediowej. Chris Hirst zaś został dyrektorem generalnym Havas UK i Europe, odpowiadając za część kreatywną i media. Po odejściu Framptona Hirst będzie nadal szefował zarówno medialnym, jak i kreatywnym zespołom. Sekunduje mu Matt Adams, dyrektor generalny Havas Media UK i Irlandii.
Jak większość holdingów medialnych, również Havas odnotował w ostatnich miesiącach spadki. W II kwartale w samej Wielkiej Brytanii odnotował spadek o 7,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzedzającym.
Frampton pracował m.in. dla MPG Media Contacts. Od kilku lat jest stałym felietonistą dla "Campaign".

(Campaign)