M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bridge2Fun i Carat dla internetowego sklepu Born2be.pl

Joanna Niewiadomska | 16 października 2017, 06:00

Rusza pierwsza kampania telewizyjna marketera e-commerce.

Telewizyjna kampania reklamowa  born2be.pl, internetowego sklepu z obuwiem i odzieżą, potrwa do połowy listopada. Agencja Bridge2Fun przygotowała kreację i zrealizowała produkcję spotu, za którego scenariusz i reżyserię odpowiadają Krzysztof Kosz i Kuba Bujas. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. 

 

AZAGroup, właściciel marki, zdecydowała się na kampanię w reakcji na szybki rozwój swojego biznesu, po tym jak w ciągu pół roku zyskał pozycję lidera w swojej kategorii. Kampania obejmująca TVN, Polsat oraz stacje tematyczne służyć ma zaprezentowaniu marki i poszerzonej oferty sklepu. - Wystartowaliśmy z prawdziwym przytupem, ale oczywiście jest to dla nas dopiero początek drogi. Naszym celem jest stały rozwój w sferze produktów i usług. Systematycznie inwestujemy oraz wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne, projektowe oraz logistyczne. Nasi klienci korzystają zatem nie tylko z atrakcyjnej cenowo oferty, ale także z intuicyjnej w obsłudze platformy oraz najwyższego bezpieczeństwa transakcji - powiedział Marcin Winkler, wiceprezes AZAGroup.

AZAGroup, firma powstała na początku 2017 r., zarządza również sklepami renee.pl oraz multu.pl.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,