Rusza pierwsza kampania telewizyjna marketera e-commerce.
Telewizyjna kampania reklamowa born2be.pl, internetowego sklepu z obuwiem i odzieżą, potrwa do połowy listopada. Agencja Bridge2Fun przygotowała kreację i zrealizowała produkcję spotu, za którego scenariusz i reżyserię odpowiadają Krzysztof Kosz i Kuba Bujas. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
AZAGroup, właściciel marki, zdecydowała się na kampanię w reakcji na szybki rozwój swojego biznesu, po tym jak w ciągu pół roku zyskał pozycję lidera w swojej kategorii. Kampania obejmująca TVN, Polsat oraz stacje tematyczne służyć ma zaprezentowaniu marki i poszerzonej oferty sklepu. - Wystartowaliśmy z prawdziwym przytupem, ale oczywiście jest to dla nas dopiero początek drogi. Naszym celem jest stały rozwój w sferze produktów i usług. Systematycznie inwestujemy oraz wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne, projektowe oraz logistyczne. Nasi klienci korzystają zatem nie tylko z atrakcyjnej cenowo oferty, ale także z intuicyjnej w obsłudze platformy oraz najwyższego bezpieczeństwa transakcji - powiedział Marcin Winkler, wiceprezes AZAGroup.
AZAGroup, firma powstała na początku 2017 r., zarządza również sklepami renee.pl oraz multu.pl.
Czytaj więcej na temat: Carat, Bridge2Fun, born2be, renee, multu, AZAGroup