Kraj

4 mln zł na nagrody w loterii Orlenu

Intensywna kampania, przygotowana przez Just i MullenLowe, obejmie telewizję, radio, internet, prasę oraz materiały na stacjach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGuTEC-CgunA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
PKN Orlen ruszył z jesienną loterią konsumencką, w której przewidział 2,5 mln nagród o łącznej wartości 3,96 mln zł. Akcję będzie wspierać intensywna kampania reklamowa z udziałem Kuby Przygońskiego z zespołu rajdowego Orlen Team, tegorocznego zdobywcy tytułu wicemistrza świata FIA w rajdach terenowych. Kampania obejmie telewizję, radio, internet (w tym social media), prasę oraz materiały na stacjach.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja reklamowa Just, a media zaplanował i kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Wśród nagród w loterii są: pięć 2-osobowych dziewięciodniowych wycieczek do Argentyny na biwak z zawodnikami i na metę Rajdu Dakar 2018, vouchery na zakup opon marki Continental, każdy o wartości 1,5 tys zł, karty upominkowe o wartości 100 zł na zakupy na stacjach Orlenu oraz oleje silnikowe Platinum MaxExpert.