Zagranica

Sony promuje swoje telewizory w kontekście premiery "Blade runner 2049"

Firma zestawia historię rozmyślań o przyszłości z historią telewizorów Bravia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fd4OgqhUJQmQ%22%7D
Marka Sony promuje się w kontekście premiery międzynarodowego blockbustera “Blade Runner 2049” i jednocześnie świętuje kolejne urodziny swojej linii telewizorów Bravia. Konceptem kreatywnym najnowszej kampanii autorstwa Dentsu jest zestawienie naszego wyobrażenia o przyszłości z realizacją. 
Podróż ukazana w spocie obejmuje lata 1982-2017. Bohaterowie są ubrani zgodnie z obowiązującymi w ciągu ostatnich trzech dekad trendami mody, a w ich kreacjach dominuje ekscentryczny eklektyzm.
Reklama powstała w Hiszpanii, a jej reżyserem jest Edu Vieitez. Za produkcję i postprodukcję odpowiadają
PSN Spain i GunsRock.