M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sony promuje swoje telewizory w kontekście premiery "Blade runner 2049"

Katarzyna Woźniak | 16 października 2017, 06:00

Firma zestawia historię rozmyślań o przyszłości z historią telewizorów Bravia.

Marka Sony promuje się w kontekście premiery międzynarodowego blockbustera "Blade Runner 2049" i jednocześnie świętuje kolejne urodziny swojej linii telewizorów Bravia. Konceptem kreatywnym najnowszej kampanii autorstwa Dentsu jest zestawienie naszego wyobrażenia o przyszłości z realizacją. 
Podróż ukazana w spocie obejmuje lata 1982-2017. Bohaterowie są ubrani zgodnie z obowiązującymi w ciągu ostatnich trzech dekad trendami mody, a w ich kreacjach dominuje ekscentryczny eklektyzm.
Reklama powstała w Hiszpanii, a jej reżyserem jest Edu Vieitez. Za produkcję i postprodukcję odpowiadają
PSN Spain i GunsRock.