Zagranica

Grey wspiera pracowników LGBQT

Z okazji Międzynarodowego Dnia Coming Outu agencja przygotowała specjalne wideo z udziałem pracowników.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMIdQHULPGnU%26t%3D21s%22%7D
Agencja Grey z okazji Międzynarodowego Dnia Coming Outu przygotowała specjalne wideo z udziałem swoich pracowników. W filmie nagranym specjalnie na tę okazję prezentują swoje wspomnienia związane z coming outem. W ramach tworzenia okazjonalnego filmu agencja współpracowała z organizacją VideoOut, która specjalizuje się w prezentowaniu historii osób ze środowiska LGBT.

(AdWeek)