M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

RECMA będzie brała pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych

Maciej Florek | 16 października 2017, 06:00

Niezależna francuska agencja badawcza przygotowująca globalne rankingi domów mediowych doceniła wagę nagród przyznawanych przez nasz magazyn.

Przedstawiciele RECMA, po spotkaniach z polskimi domami mediowymi postanowili, że będą brać pod uwagę wyniki corocznego raportu "Media & Marketing Polska" dotyczącego agencji mediowych. Tym samym RECMA dodaje kolejne kryterium ewaluacji domów mediowych. Przeliczany na punkty będzie tytuł Domu Mediowego Roku oraz wyróżnienia.

Raport "Media & Marketing Polska" powstaje na podstawie wyników badania satysfakcji klientów realizowanych wspólnie z Kantar Millward Brown. Nagrody i wyróżnienia są przyznane przez redakcję na podstawie opublikowanych badań, danych nadesłanych przez agencje oraz naszej wiedzy o ich biznesie, którą gromadzimy, przygotowując magazyn "Media & Marketing Polska" oraz serwis MMP24.