Kraj

Tygodnik "Polityka" startuje z dodatkiem kulinarnym "Stół Polityki"

"Polityka" (wydawca: "Polityka" Spółdzielnia Pracy) przygotowała po raz pierwszy bezpłatny dodatek kulinarny "Stół Polityki - 50 dań na wiosnę". Kolejne...

“Polityka” (wydawca: “Polityka” Spółdzielnia Pracy) przygotowała po raz pierwszy bezpłatny dodatek kulinarny “Stół Polityki – 50 dań na wiosnę”. Kolejne dodatki kulinarne “Polityki” mają pojawiać się co kwartał wraz ze zmieniającymi się porami roku. Wydanie wiosenne ma 28 stron, z czego ponad sześć zajmują reklamy. Izabela Kowalczyk-Dudek, kierownik biura reklamy “Polityki”, powiedziała, że tytuł łączy duże nadzieje reklamowe z dodatkiem kulinarnym. Kilku klientów już wyraziło zainteresowanie wszystkimi wydaniami do końca br. Numer “Polityki” z dodatkiem kulinarnym będzie miał wzmocnioną promocję przygotowaną siłami wydawnictwa. Kampania obejmie radio: RMF FM, Jedynkę, Trójkę, Tok FM, Złote Przeboje, a także “Gazetę Wyborczą” oraz citylighty i wybrane punkty sprzedaży. Część nakładu przeznaczona do salonów sprzedaży w sieciach EMPiK, HDS, Kolporter i Ruch będzie foliowana. Autorem dodatku jest Piotr Adamczewski, publicysta i recenzent kulinarny tygodnika, autor książek o tematyce kulinarnej i felietonów w Radiu Tok FM. (KP)