M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bosch promuje swoje pralki

Katarzyna Woźniak | 17 października 2017, 06:00

Marketer podkreśla w komunikacji najważniejsze cechy swoich urządzeń.

Do grudnia potrwa kampania pralek Bosch (BSH), w której podkreślane są najważniejsze cechy urządzeń. Działania obejmą przede wszystkim prasę i online, a także media społecznościowe.
Celem kampanii jest podkreślenie eksperckiego charakteru marki Bosch, która ma wsłuchiwać się w potrzeby konsumentów i odpowiadać na nie. W oparciu o stały dialog z konsumentami działania poświęcone pralkom oparte zostały na komunikacji profilowanej. W magazynach pojawiać się będą różne layouty prasowe. Każdy z nich podkreślać będzie inną funkcję lub technologię pralek Bosch, odnosząc ją do stylu życia konsumentów.
W ramach akcji promującej pralki Bosch zaplanowana została również kampania online i specjalna komunikacja w mediach społecznościowych, która w zaskakujący i humorystyczny sposób przedstawiać będzie zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.
Za przygotowanie layoutów prasowych kampanii odpowiada Insignia, za działania online ACR Media House, a za przygotowanie kontentu w mediach społecznościowych - HyperCrew. Budżet kampanii nie został podany.

Czytaj więcej na temat: , , , ,