Zagranica

Zdobywca Oscara wyreżyserował bożonarodzeniowy spot dla sieci John Lewis

Michael Gondry znany jest m.in. z takich filmów jak "The Science of Sleep".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKrN1ytnQ-Tg%26t%3D223s%22%7D
Francuski zdobywca Oscara Michael Gondry odpowiada za reżyserię tegorocznego spotu bożonarodzeniowego dla sieci John Lewis.
Pierwszą reklamą, którą zrealizował, był spot “Drugstore” dla marki Levi’s w 1994 r. To jedna z najczęściej nagradzanych reklam w historii.
Wcześniej w tym roku wyreżyserował nieco ekscentryczny film dla marki Apple – “Détour”. Film został nagrany w całości za pomocą iPhone’a.
Tegoroczna reklama świąteczna Johna Lewisa zadebiutuje na początku listopada.
Bożonarodzeniowe reklamy Johna Lewisa zachwycają międzynarodowych odbiorców od czterech lat. Za kreację tegorocznej kampanii i długofalowej strategii odpowiada agencja Adam & Eve/DDB.

(Campaign)