M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Klienci T-Mobile w najnowszej kampanii operatora

Maciej Burlikowski | 17 października 2017, 06:00

T-Mobile promuje ofertę "no limits" dla biznesu.

Wystartowała kampania reklamowa T-Mobile skierowana do klientów biznesowych – "Firma bez limitów – masz to czarno na białym". Do udziału w kampanii T-Mobile zaprosił swoich klientów, którzy w codziennej pracy korzystają z usług operatora. Kampania promuje pakiet dwóch usług z opłatą miesięczną 69 zł netto – nielimitowany internet do biura oraz nielimitowane połączenia głosowe, SMS-y i MMS-y wraz z 5 GB transferu danych do wykorzystania w kraju oraz w UE zgodnie z zasadą "roam like at home".

Przedsiębiorcy, którzy pojawili się na ekranie w spocie reklamowym T-Mobile, to: Alicja Jagodzińska, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcin Ludwinek, coach i trener biznesowy z Neoprodukt, Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, Daniel Gąszewski oraz Kinga Gałuszkiewicz, producenci soków - Natura Cold Press, Róża Lewicka z Poczty Balonowej, Igor Konefał z parku trampolin -  Hangar 646, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANDBUD oraz Paula Ostalska, założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun. Za działania w internecie odpowiada LiquidThread, w mediach społecznościowych Agencja Warszawa, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom Mediavest Group (SMG). Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w internecie, reklamę wielkoformatową OOH oraz materiały POS w salonach operatora.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,