M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Odświeżona Łomża Miodowa z nowym spotem

Maciej Burlikowski | 17 października 2017, 06:00

Kampanię przygotowały m.in.: Deloitte Digital, Flota Filmowa i MediaCom.

Firma piwowarska Van Pur, właściciel m.in. marki Łomża, kontynuuje jej odświeżenie i aktywację - do sprzedaży trafił właśnie wariant Łomża Miodowa w butelkach z odnowionymi etykietami. Nową szatę graficzną produktu zaprojektowało Wilk Studio.

Refreshing marki wspierany jest komunikacyjnie. Kreację reklam przygotowała agencja Deloitte Digital. Produkcją zajęły się dom produkcyjny Flota Filmowa oraz studio Ztudio & Burza, które jest odpowiedzialne za udźwiękowienie. Postprodukcją zajął się Coloroffon Film. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy MediaCom, a za materiały POS odpowiada agencja Invitro.

Nowe pozycjonowanie marki Łomża opiera się na odmienności ("podążaj swoją drogą") i autentyczności ("rzemiosło").

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,