Kraj

Bank Millennium nakłania do oszczędzania

Bank promuje konta oszczędnościowe Profit.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCRMVd2WY_Ps%22%7D
Bank Millennium rusza z nową kampanią, w której reklamuje konta oszczędnościowe Profit, obiecując oprocentowanie złożonych na nich środków w wysokości 2,5 proc. w skali roku.

W spocie pt. “Ławica” po raz kolejny w reklamie tego banku występuje Radek Kotarski, autor internetowych programów popularnonaukowych “Polimaty”. Tym razem na wycieczce w oceanarium opowiada o zwyczajach ryb.

Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.