Zagranica

Saatchi & Saatchi broni budżetu General Mills

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku prawdopodobnie będzie dalej obsługiwać budżet reklamowy koncernu General Mills. Jego wartość szacuje...

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku prawdopodobnie będzie dalej obsługiwać budżet reklamowy koncernu General Mills. Jego wartość szacuje się na blisko 200 mln dol. Możliwość jego utraty przez Saatchi pojawiła się w chwili, gdy agencję opuściła grupa 17 pracowników wraz z vice chairmanem i worldwide account directorem Mikiem Burnsem, którzy byli odpowiedzialni za obsługę firmy General Mills. Zamierzali założyć własną agencję reklamową i obsługiwać General Mills. Wydaje się jednak, że finalnie koncern będzie pracował z Saatchi. Kevin Roberts, worldwide CEO Saatchi & Saatchi, i Mary Baglivo, CEO Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku, są już po rozmowach z przedstawicielami General Mills. Ich zdaniem agencja otrzymała od marketera zapewnienia, że współpraca z agencją będzie kontynuowana. (“BrandRepublic”)