Kraj

Big-Active z kampanią herbat zielonych

Marka z portfolio Herbapolu rozgrzewa się przed nadejściem zimy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3TPuhbgaohw%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią herbat zielonych z mieszankami egzotycznych owoców.
Spot emitowany jest w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych, takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat, oraz w internecie. Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im w różnych sytuacjach w ciągu dnia. Spot został stworzony tak, by ukazywał dzień z życia aktywnej kobiety, której bez względu na to, czy jest w domu, czy poza nim, nieodłącznie towarzyszy zielona herbata marki Big-Active.
Marka Big-Active po raz pierwszy zaprezentowała pełnowymiarowy spot dotyczący herbat zielonych. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwie jego wersje – krótsza, 15-sekundowa, emitowana jest od 16 października w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych, takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat. Dłuższa, 22-sekundowa wersja dostępna jest w internecie, m.in. w TVN Player i TVP VoD oraz na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl.
Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcja była po stronie studio OTO Film, Mniam TV, OrkaFilm. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.