Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią herbat zielonych z mieszankami egzotycznych owoców.
Spot emitowany jest w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych, takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat, oraz w internecie. Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im w różnych sytuacjach w ciągu dnia. Spot został stworzony tak, by ukazywał dzień z życia aktywnej kobiety, której bez względu na to, czy jest w domu, czy poza nim, nieodłącznie towarzyszy zielona herbata marki Big-Active.
Marka Big-Active po raz pierwszy zaprezentowała pełnowymiarowy spot dotyczący herbat zielonych. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwie jego wersje – krótsza, 15-sekundowa, emitowana jest od 16 października w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych, takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat. Dłuższa, 22-sekundowa wersja dostępna jest w internecie, m.in. w TVN Player i TVP VoD oraz na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl.
Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcja była po stronie studio OTO Film, Mniam TV, OrkaFilm. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.