M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Troll jako pierwszy reklamuje się na nośnikach z sieci City Young

Serwis Dzienny | 1 marca 2005, 00:00

Na citylightach należących do sieci City Young firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska jako pierwsza zareklamuje się marka Troll. Firma...

Na citylightach należących do sieci City Young firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska jako pierwsza zareklamuje się marka Troll. Firma Troll Market (własność grupy Redan) wykupiła miesięczną kampanię, ma ona promować nowe hasło marki "be oneself". Komunikacja za pośrednictwem nośników sieci City Young ma zapewnić Trollowi kontakt z grupą docelową - to aktywne, towarzyskie dziewczyny między 15. a 22. rokiem życia. Hasło "be oneself" wprowadza w nową strategię komunikacji marki. Jak mówi Małgorzata Winiarczyk, dyrektor marketingu Trolla, marka ma się stać bliższa klientce. Działania reklamowe zostaną wsparte kampanią PR w młodzieżowych tytułach i magazynach kobiecych. Zmieni się również wystrój i charakter sklepów zgodnie ze strategią budowania marki lifestyle'owej (w drugiej połowie marca br. w Pradze otwarty zostanie pierwszy zagraniczny sklep Trolla). Kampania firmy na citylightach Clear Channel Poland potrwa do końca marca br. Rezerwacje reklam na nośnikach z sieci City Young zrobili kolejni trzej klienci, jak podaje operator. Sieć została wprowadzona do oferty firmy w lutym br. City Young ma zapewniać dotarcie do konsumentów w wieku 15-24 lata dzięki lokalizacji nośników w sąsiedztwie obiektów, wokół których często przebywa młodzież. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , ,