M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nju Mobile z nową kampanią multi-SIM

Maciej Burlikowski | 18 października 2017, 06:00

Kreację przygotowała Ogilvy, planowaniem i zakupem mediów zajął się Initiative.

Firma telekomunikacyjna Orange Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową swojej drugiej, tańszej marki Nju Mobile. Promuje w niej oferty multi-SIM, czyli dla np. dwóch numerów na jednym rachunku. W przypadku takich ofert za cenę 19 zł (dla każdego z numerów) Nju obiecuje nielimitowane połączenia głosowe, SMS-y, MMS-y i 10 GB na transfer danych. Operator przypomina także, że dodatkowo premiuje lojalność swoich klientów - po pół roku użytkownicy Nju mobile mogą liczyć na zwiększenie pakietu internetowego do 20 GB.

Kreację przygotowała agencja Ogilvy & Mather, która pracuje dla tej marki od jej pojawienia się na rynku w 2013 r., zaś za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Czytaj więcej na temat: , , ,