Kraj

Player.pl z szeroką kampanią wizerunkową

Za jej realizację odpowiada Starcom.

Player.pl z szeroką kampanią wizerunkową
Player.pl, czyli serwis VoD (z treściami na życzenie) należący do telewizyjnej grupy TVN, rusza z kampanią wizerunkową. Chce poinformować użytkowników przede wszystkim o wprowadzeniu nowego serwisu wraz z aplikacjami mobilnymi. Działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 20-44 lata i obejmują telewizję, internet oraz social media. Kampania potrwa do 5 listopada. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu player.pl, a za zaplanowanie i kupno mediów – dom mediowy Starcom.

Jak podaje serwis, z jego strony www.player.pl korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie.

Player zapowiada także dalszy rozwój oferty, w tym ekskluzywnych produkcji TVN-u takich jak np.: “Azja Express. Domówka” czy “Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”, nowych kanałów live i rodzime produkcje VoD jak “Amok” czy “Gwiazdy”.