Kraj

ARR rozpoczyna kampanię promującą mleko

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca mleko przygotowana przez agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D. Inicjatorem projektu jest Komisja...

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca mleko przygotowana przez agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D. Inicjatorem projektu jest Komisja Porozumiewawcza do Spraw Mleka i Przetworów Mlecznych, w której skład wchodzą przedstawiciele sektora mleczarskiego w Polsce. Za realizację odpowiada Agencja Rynku Rolnego, a sama kampania została sfinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa oraz jest popierana przez Program Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi – “Poznaj Dobrą Żywność”. Działania reklamowe będą miały charakter multimedialny – 70 proc. budżetu wynoszącego nieco ponad 14 mln zł przeznaczono na telewizję. Działania w mediach obejmą również outdoor, radio, prasę i internet. Budżet BTL zostanie wykorzystany w szkołach podstawowych, gimnazjach i przychodniach zdrowia, gdzie dystrybuowane będą plakaty i ulotki edukacyjne. Kampania będzie przebiegała dwufalowo – wiosną i jesienią. Grupą docelową są dzieci w wieku 5-12 lat oraz młodsze nastolatki. Dodatkową grupą docelową są matki. Postacią łączącą wszystkie elementy kampanii i jej motywem przewodnim jest Mlekosław – postać rodem z kreskówek. Wśród autorów reklam jest m.in. Andrzej Świetlik, który wykonał zdjęcia do prasy, outdooru i BTL, oraz znany brytyjski reżyser Peter Truckel. Spoty pojawią się w TVP, Polsacie, ZigZapie, MTV; w radiostacjach: RMF FM, PR3, a reklamy w tytułach prasowych: “Wprost”, “Gala”, “Twój Styl”, “Bravo”, “Bravo Girl”, “Witch”, “Popcorn”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenithmedia. (TW)