Zagranica

Heinz świętuje półwiecze jednego z głównych produktów

Producent startuje w Wielkiej Brytanii z niestandardową akcją foodtruckową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_VLMfulBr7o%22%7D
Marka Heinz świętuje półwiecze istnienia jednego ze swoich najpopularniejszych produktów w portfolio – fasolki w sosie pomidorowym. Z związku z obchodami marketer wystartował z akcją Beanz Meanz Heinz. Specjalny foodtruck, którego menu jest oparte głównie na fasolce w sosie, będzie jeździł i częstował gości daniami z menu. Pracownicy foodtrucka zachęcają również odwiedzających do personalizowania swoich zamówień.

(Campaign)

Tagi