Jarosław Chludziński objął stanowisko executive strategy directora w Havas Warsaw. Będzie odpowiadał za strategiczną obsługę kluczowych klientów, rozwój kompetencji w zespole, a także wsparcie działu new business.
Chludziński ma 22-letnie doświadczenie w branży komunikacyjnej. Karierę zaczynał w agencjach design, w tym Dragon Rouge, gdzie zajmował się corporate identity. Następne dziesięć lat spędził w agencji reklamowej PZL, w której przeszedł całą drogę zawodową aż do dyrektora zarządzającego. Przez kolejne lata pracował jako
strateg freelancer, jako współwłaściciel niezależnej agencji strategicznej &Sons, a także w agencji Brain.
Zajmuje się tworzeniem pozycjonowań, konceptów marek i strategii komunikacji. W dotychczasowym portfolio ma prace dla firm i marek różnych branż i na różnych etapach rozwoju, np.: Morizon, IKEA, Orlen, Tesco, Żywiec, Narovista, Żubr, Dębowe Mocne, Redd’s, Pilsner Urquell, Ustronianka, Frugo, Tetley, Irving, Quality Packers, Logic Design, ING Bank Śląski, PZU, Aviva, PKO BP, Alior Bank, Getme i innych.